The Open Road, Work, and a Beachfront Hotel – Part 3 The Final Days – Making Memories in Style

August 24, 2020 0 Von admin

Περάσαμε απίστευτα στην περιπέτεια της ανεμοστρόβιλης μας! Διαβάστε το Μέρος 1 και το Μέρος 2 για να δείτε λίγη από τη διασκέδαση που έχουμε βιώσει.

Το Hilton Pensacola Beach χρηματοδότησε εν μέρει αυτό το ταξίδι με μια φανταστική αναβάθμιση δωματίου σε σουίτα στο 13ο επίπεδο και δωρεάν χώρο στάθμευσης κατά τη διάρκεια της διαμονής μας. Αυτή η αλυσίδα ξενοδοχείων είναι η προτιμώμενη αλυσίδα μας και όλες οι σκέψεις και τα σχόλια είναι 100% αυστηρά δικές μας.

ΗΜΕΡΑ 3

ΜΕΡΑ ΠΑΡΑΛΙΑΣ!!

Αφού απολαύσαμε απίστευτη πρωινή θέα από το μπαλκόνι μας στον 10ο όροφο, ήρθε η ώρα για πρωινό στο H2O. Ο Κέισι αποφάσισε για αυγά, μπέικον και πατάτες, ενώ η Λίζα επέλεξε το αγαπημένο της, μια ομελέτα. Το να είσαι α Hilton Honors Memberθα μπορούσαμε να κερδίσουμε πρωινό για 3,00 $.

Πριν βγούμε στην παραλία, η Λίζα ήθελε να εξερευνήσει περισσότερα Παραλία Hilton Pensacola. Υπάρχει απλώς κάτι σε ένα περιποιημένο ξενοδοχείο που μας ενθουσιάζει. Αποφάσισε να διασκεδάσει με φωτογραφίες στο σταθμό selfie. Είχε βρει επίσης στον ιστότοπο του ξενοδοχείου πληροφορίες για το #BeachfrontBliss και έλαβε μερικά καλούδια από τη ρεσεψιόν. Τα μεγάλα παιδιά θα τα λατρέψουν.

Η παραλία είναι φανταστική! Σας συνιστούμε να περάσετε λίγο χρόνο στις ακτές του Κόλπου του Μεξικού. Λευκή άμμος, ζεστά νερά και απίστευτο τοπίο. Τα παιδιά έχτισαν κάστρα από άμμο, έκαναν σερφ στο νερό της λίμνης και απόλαυσαν το ζεστό νερό.

Το ξενοδοχείο φαινόταν εντυπωσιακό από την παραλία!

Το περπάτημα στην άμμο ήταν δύσκολο για τη Λίζα λόγω των γονάτων της. Βγήκε έξω και μπήκε στον Κόλπο για λίγα λεπτά. Αυτό ήταν μέχρι που ήρθε ένα τεράστιο κύμα και παραλίγο να την γκρεμίσει. Είχε φύκια σε όλο της το πρόσωπο και το λαιμό – και τότε ο Κέισι δεν έβγαλε φωτογραφίες!

Περάσαμε σχεδόν έξι ώρες στον παράδεισο πριν αποφασίσουμε ότι έπρεπε να κάνουμε σχέδια για δείπνο.

Θέλοντας να δοκιμάσουμε κάτι νέο και διαφορετικό και μια σύσταση από κάποιους ανθρώπους στην παραλία, αποφασίσαμε Κόκκινο Ψάρι Μπλε Ψάρι.

Το Red Fish Blue Fish είναι ένα άνετο, γοητευτικό παραθαλάσσιο εστιατόριο στην πλευρά Santa Rosa Sound της παραλίας Pensacola. Τα καθίσματα για την καλυμμένη αυλή ήταν μια αναμονή 45 λεπτών ή αμέσως για έξω. Θα μπορούσαμε να καθίσουμε έξω και οι σειρές από έντονο κόκκινο και μπλε ομπρέλες ήταν αξιολάτρευτες. Τα καθίσματα απλώθηκαν, οπότε υπήρχε αρκετός χώρος για τους αγκώνες.

Ο διακομιστής μας, Briana, ήταν υπέροχος! Εξήγησε ότι λόγω του COVID, όλες οι παραγγελίες είναι online και με τον κωδικό QR που βρήκαμε στον διανομέα της χαρτοπετσέτας. Ήταν εξαιρετικά εύκολο να παραγγείλετε. Αυτό δεν μας ενόχλησε και ο Κέισι παρήγγειλε ένα ποτό Pensacola Sunrise Drink και ένα φλιτζάνι Gumbo για ορεκτικό, ενώ η Λίζα είχε μια κόκα κόλα χωρίς πάγο.

Το δείπνο ήταν τέλειο και η θέα ήταν ακόμα καλύτερη! Το να βλέπεις τον ήλιο να δύει στο Santa Rosa Sound είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τελειώσεις τη μέρα.

ΗΜΕΡΑ 4

Με τις ξαπλώστρες από την Lazy Days να έρχονται πρώτη, η Λίζα έτρεξε νωρίς για να μας πάρει μια υπέροχη τοποθεσία στην παραλία. Μόλις διεκδικήσετε τη θέση σας, θα έχετε αυτήν την τοποθεσία όλη την ημέρα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βάλετε την πετσέτα σας στην καρέκλα. Η Λίζα έβαλε πολύχρωμα πουκάμισα στις καρέκλες για να βρίσκουμε εύκολα τα δικά μας. Πολλοί άλλοι άνθρωποι φαινόταν να έχουν την ίδια ιδέα να θέλουν μια υπέροχη τοποθεσία μπροστά στην παραλία.

Αντί για πρωινό στον κάτω όροφο, αποφασίσαμε να ταρακουνήσουμε τα πράγματα και να κατευθυνθούμε στην Pensacola. Ο Κέισι έκανε μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο και καταλήξαμε Άλλο ένα Broken Egg Cafe. Όταν φτάσαμε, υπήρχε χρόνος αναμονής δεκαπέντε λεπτών και ήμασταν καλοί με αυτό. Από το λεπτό που περάσαμε την πόρτα, νιώσαμε σαν οικογένεια. Όλοι ήταν γνήσιοι και φιλικοί και ο Ronnie, ο διακομιστής μας, ήταν εξαιρετικός.

Τα καθίσματα απλώθηκαν σε όλο το εστιατόριο και το μπαρ χρησιμοποίησε πρακτικές κοινωνικής απόστασης. Το τραπέζι μας ήταν διαγώνιο από την περιοχή του μπαρ και η άλλη πλευρά του Another Broken Egg πηδούσε στο δωμάτιο. Αυγά, μπέικον, λουκάνικο και γαλλικό τοστ ήταν μερικά από τα είδη που παραγγείλαμε.

Μετά την επιστροφή στην παραλία Hilton Pensacola, ήταν ώρα παραλίας! Περάσαμε την υπόλοιπη μέρα απολαμβάνοντας τον εξαιρετικό καιρό. Παρόλο που τα σύννεφα ήταν παρόντα, η μέρα ήταν φαντασμαγορική.

Ο Κέισι ήθελε ένα πιο απολαυστικό δείπνο απόψε, οπότε κατευθυνθήκαμε στο αγαπημένο του εστιατόριο Pensacola Beach, το Hemmingway’s.

Όπως πάντα, το φαγητό και η θέα ήταν εξαιρετικά!

ΗΜΕΡΑ 5

Ουάου! Ο καιρός ανεβαίνει σαν τρελός στον Κόλπο του Μεξικού. Ήταν ημέρα κόκκινης σημαίας στην παραλία, οπότε επιλέξαμε να κάνουμε παρέα στο δωμάτιό μας για λίγο και να απολαύσουμε τη θέα στο μπαλκόνι.

Μερικές γενναίες ψυχές αποφάσισαν να κάνουν σερφ, παρόλο που το σερφ ήταν ψηλό και υπήρχαν δυνατά ρεύματα.

Κατεβήκαμε για πρωινό, περπατήσαμε γύρω από το ξενοδοχείο και πήγαμε στο Boardwalk. Ο Κέισι έκανε check out Bamboo Willies ενώ η Λίζα έκανε κάποια βιτρίνα.

ΗΜΕΡΑ 6

Η εκδρομή μας τελειώνει σήμερα! Ο καιρός είναι ακόμα τρελός και η θέα από το μπαλκόνι δείχνει το συνεχιζόμενο τραχύ σερφ.

Μετά από λίγο πρωινό, αναχωρούμε για το ταξίδι μας πίσω στο Τενεσί. Είχαμε μια ευχάριστη εβδομάδα στο Hilton Pensacola Beach και ανυπομονούμε να επιστρέψουμε! !