„Surf City USA“ – Δημιουργώντας αναμνήσεις με στυλ

Μας αρέσει να βγαίνουμε έξω και να οδηγούμε για να δούμε τι είναι κοντά στην περιοχή στην οποία μένουμε. Όντας τόσο κοντά στις παραλίες της δυτικής ακτής, ήταν σωστό να δούμε τι είχε να προσφέρει ο αυτοκινητόδρομος της ακτής του Ειρηνικού. Αφού φορτώσαμε το φορτηγό, κατευθυνθήκαμε δυτικά πενήντα έξι μίλια για το „Surf City USA“, AKA Παραλία Χάντινγκτον, Καλιφόρνια.

Τα Interstate 215 και CA-60 μπορεί να είναι τρελά μερικές φορές με κίνηση. Δεν είχαμε ιδέα ότι το CA-55 θα μπορούσε να είναι χειρότερο, αλλά αυτό μας οδηγεί στις πανέμορφες παραλίες της Καλιφόρνια. Βρήκαμε το Waterfront RV Park απέναντι από την παραλία Huntington και τον Ειρηνικό Ωκεανό. Μέχρι να παρατηρήσουμε το πάρκο RV, το είχαμε προσπεράσει. Θα επιστρέψουμε κάποια άλλη στιγμή και θα το ελέγξουμε. Τελικά, ποιος δεν θα ήθελε να έχει θέα στο νερό ενώ κάνει κάμπινγκ;

Στόχος μας σε αυτό το ταξίδι ήταν να κάνουμε παρέα στην παραλία. Πιο εύκολο να το πεις παρά να το κάνεις τον Μάρτιο και με συνθήκες ανέμου. Φτάσαμε αμέσως μετά από αυτό που φαινόταν να είναι ένα Color Run, καθώς όλοι ήταν καλυμμένοι με πολλά διαφορετικά χρώματα.

Όλες οι σκέψεις και οι προτάσεις είναι 100% αυστηρά δικές μας. Δεν εγκρίνουμε κανένα προϊόν ή υπηρεσία. είναι η προτίμησή μας. Η Lisa είναι ταξιδιωτικός πράκτορας, αυτές είναι οι συστάσεις μας και δεν υπάρχει κόστος για εσάς για να κάνετε κλικ στους συνδέσμους.

Ένας θάλαμος διοδίων μας υποδέχτηκε καθώς βγαίναμε από την εθνική οδό Pacific Coast στην πόλη Huntington Beach, όπου επίσης Huntington State Beach. Ο χώρος στάθμευσης για αυτοκίνητα εδώ κοστίζει 15,00 $ την ημέρα, ενώ υπάρχουν επίσης διαφορετικές τιμές για λεωφορεία και οτιδήποτε άνω των 20 ποδιών. Ο χώρος στάθμευσης που αποφασίσαμε δεν φαινόταν γεμάτος και η εύρεση ενός σημείου ήταν ένα αεράκι.

Το Huntington City Beach προσφέρει εγκαταστάσεις τουαλέτας, ένα πλακόστρωτο μονοπάτι για ποδηλασία/περπάτημα στην παραλία, προσβασιμότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες από το πάρκινγκ στο μονοπάτι και φυσικά τη φανταστική αμμώδη παραλία με απίστευτη θέα στον ωκεανό! Οι περισσότερες ανέσεις για το Huntington City Beach και το Huntington State Beach είναι κοινόχρηστες, καθώς η παραλία Huntington State Beach βρίσκεται 3,5 μίλια ανάμεσα στην Bolsa Chica State Beach και την Huntington State Beach. Υπάρχει πολύ μπαμ για αυτή την είσοδο των δεκαπέντε δολαρίων.

Τα περίπτερα ναυαγοσώστη δεν φάνηκαν όλα ανοιχτά, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους ανθρώπους να απολαύσουν την παραλία και το νερό. Γινόταν ένα φιλικό παιχνίδι βόλεϊ στην άμμο, οπότε σταματήσαμε να τα παρακολουθήσουμε για λίγο. Η Λίζα κοίταξε τριγύρω για να δει αν θα εμφανιζόταν ο Μάβερικ ή ο Ice Man. Δυστυχώς, ήταν απογοητευμένη.

Διασκεδαστικό γεγονός: Το ψάρεμα σερφ είναι δημοφιλές εδώ! Εντάξει, το παραδεχόμαστε, δεν είχαμε ιδέα τι σημαίνει ψάρεμα σερφ. Η Λίζα χρησιμοποίησε το αξιόπιστο ‚ole Google, που σημαίνει ότι οι άνθρωποι στέκονται στην ακτογραμμή ή βυθίζονται στη «ζώνη του σερφ». Μην ξεχνάτε να έχετε πάντα μαζί σας την Άδεια Ψαρέματος στην Καλιφόρνια. Ελέγξτε το Τμήμα Ψαριών και Άγριας Ζωής της Καλιφόρνια δικτυακός τόπος Για περισσότερες πληροφορίες.

Αυτή η παραλία, όπως μάθαμε, έγινε τόσο δημοφιλής λόγω ενός Χαβανέζου Surfer με το όνομα Duke Kahanamoku. Αποδεικνύεται ότι έκανε σερφ εδώ στο Huntington Beach Pier το 1925. Η δεκαετία του 1960 έφερε ακόμη περισσότερο το σερφ. Έτσι, προέκυψε η φράση «Surf City USA».

Περιοδικά παρατηρούσαμε μεγάλους πυροσβέστες κατά μήκος της παραλίας για «φωτιές». Σε αυτά επιτρέπονται πυρκαγιές μεγαλύτερου τύπου. Όλοι οι επισκέπτες του Huntington State Beach που τα χρησιμοποιούν πρέπει να έχουν σβήσει τη φωτιά και να φύγουν μέχρι τις 9:30 μ.μ. καθώς αυτή η κρατική παραλία κλείνει στις 22:00. Δεδομένου ότι αυτή η κρατική παραλία είναι μόνο για ημερήσια χρήση, δεν επιτρέπεται το κάμπινγκ. Τα RV επιτρέπονται στους χώρους στάθμευσης. Ωστόσο, κάποιος πρέπει να είναι μέσα στο RV όταν δεν βρίσκεται στην παραλία.

Κατεβαίνοντας το μονοπάτι δίπλα στην παραλία, καταλήξαμε Ο Ζακς επίσης, ένα άνετο παραθαλάσσιο κατάλυμα. Το μενού εδώ προσφέρει ποικιλία φαγητών, από πατάτες τσίλι μέχρι σάντουιτς γαλοπούλας. Για εκείνες τις ηλιόλουστες μέρες, κάντε παρέα κάτω από τις ομπρέλες για λίγη σκιά που χρειάζεστε. Υπάρχει επίσης ένα μικροσκοπικό κατάστημα ενοικίασης και δώρων.

Κάτω από το Lifeguard Station 15, συναντήσαμε, όπως και πολλοί άνθρωποι στην παραλία, το Huntington Beach House. Ο Κέισι παρήγγειλε ένα ποτό και απολαύσαμε την απίστευτη θέα.

Αφού περάσαμε μερικές ώρες απολαμβάνοντας τη θέα, ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε για περισσότερες περιπέτειες. Δεν είχαμε παρατηρήσει αυτό που φαινόταν να είναι η κύρια είσοδος για το τμήμα Huntington State Beach μέχρι να φύγουμε. Αυτή η είσοδος είναι καλό να γνωρίζετε εάν ο χώρος στάθμευσης Huntington City Beach είναι γεμάτος.

Φυσικά, έπρεπε να τολμήσουμε στον αυτοκινητόδρομο της ακτής του Ειρηνικού και να ελέγξουμε μερικά μέρη πριν φύγουμε επίσημα. Hyatt Regency Huntington Beach Resort & Spa βρίσκεται στη γωνία της παραλίας Blvd και της εθνικής οδού Pacific Coast, καθιστώντας την ιδανική τοποθεσία, καθώς προσφέρουν τις ανέσεις, την παραλία και τον Ειρηνικό Ωκεανό! Αυτό το θέρετρο μας ακούγεται σαν παράδεισος. Αν το Hilton πρέπει να είναι περισσότερο το στυλ σας, The Waterfront Beach Resort, ένα ξενοδοχείο Hiltonείναι λίγο πιο κάτω και βρίσκεται κοντά στην πεζογέφυρα Huntington Beach.

Πόλη του Ειρηνικού είναι υπέροχο για να απολαύσετε τη θέα στην παραλία, να ψωνίσετε και να δειπνήσετε. Παρατηρήσαμε πολλούς ανθρώπους να χαλαρώνουν στα σκαλιά αυτού του υπαίθριου εμπορικού κέντρου.

Γενικές πληροφορίες για την παραλία Huntington State από τον ιστότοπο

• Τα δαχτυλίδια πυρκαγιάς έρχονται πρώτοι, σερβίρονται πρώτοι
  • “ΔΕΝ επιτρέπονται οι ψησταριές με κάρβουνα.”
  • “Δεν επιτρέπεται το αλκοόλ.”
  • “ΟΧΙ μπαλόνια ή αντικείμενα τύπου πινιάτα”
  • “ΟΧΙ κλειστές σκηνές”
  • “ΟΧΙ σκυλιά στην άμμο”

Το πάρκο είναι ανοιχτό επτά ημέρες την εβδομάδα, από τις 6:00 π.μ. έως τις 10:00 μ.μ. Οι πύλες θα κλείσουν στις 9:00 μ.μ.